rida rida rida:)

är påväg hem och ska rida me madde till ridhuset:) ja rider lilly dit och så rider ja ut och galopperar naldo eller så rider ja han i paddocken hemma;) får se, men drar me han till ridhuset nån dag sen oxå, typ tisdag så vi kan trimma ordentligt innan träningen eller så kör ja de på fredag så att vi e bäst på tävlingen på lördag;)

kände iallafall att ja behövde rida lilly innan träningen nu , asså hoppa typ, har ju inte gjort de än:P ska bara skutta lite lågt så att ja får in tekniken på henne innan träningen på onsdag:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lowelife

I min blogg kan ni läsa om mej och mitt liv på fritiden och i skolan , med kompisar , djuren och allt annat<3 Jag är en tjej på 15 år. jag har 1 egna hästar, 3 hundar och 2 katter. Följ med mej runt om i sverige på mina tävlingar och allt annat som händer mej!

RSS 2.0