provridit hääst;)

Idag har jag varit i Skara och provridit 2 hästar:)
Den första va ett brunt sto med vit bläs som va 176 cm hög (!!!) men för sin storlek så va hon super lätt att rida och inte alls tung. Jag körde såklart både markarbete och hoppning med den och den gick hyfsat i dressyren men behövde träna lite mer på att få ihop sej, den va 7 år, :) Hoppningen gick bra, ja hoppa något språng upp till 120 men sen tog vi fram en mur i grå färg på ena sidan och röd på andra och den va tydligen sjuuuukt läskig så de va bara att glömma den hästen:( en tiiitig häst orkar man tyvärr inte med..:(
 
Häst nr 2 då va en brun.. valack på 168cm, väldigt kompackt och grov men inte heller tung, (jag vill verkligen inte ha en tung häst, de blir så jobbigt;) den va lite loj och lite "lat", hoppade bra på 120 men va även den tittig.... SUCK!!!!!!;)
 
Imon e de dax för en häst igen som ja testar för andra gången:)))) de ska bli kul<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lowelife

I min blogg kan ni läsa om mej och mitt liv på fritiden och i skolan , med kompisar , djuren och allt annat<3 Jag är en tjej på 15 år. jag har 1 egna hästar, 3 hundar och 2 katter. Följ med mej runt om i sverige på mina tävlingar och allt annat som händer mej!

RSS 2.0