one day left to christmas<3

en dag kvar till jul! så najjjjjs:)))
har köpt alla julklappar så de e skönt<3
 
igår va lukas, sebbe och hanna här och vi kollade på 2 twilight filmer:) breaking dawn 1 & 2:))) så bra men slutet va så jobbigt hahaha, ni måååste se den! den bästa av alla twilight filmerna:)
 
ska ut och rida naldo sen och kanske klippa honom ,han har blivit såå långhårig hahah!
på fredag händer världens grej (hahah..) inte så stort kanske men en häst som heter easy enought ska besiktgas då, går han igenom så kommer han hem till mej direkt efter och då e han min:) Han e sååå fin, svart med ett stjärn och han e 164 cm hög men rätt kraftig så han ser inte så liten ut:))) så håller tummarna!<3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lowelife

I min blogg kan ni läsa om mej och mitt liv på fritiden och i skolan , med kompisar , djuren och allt annat<3 Jag är en tjej på 15 år. jag har 1 egna hästar, 3 hundar och 2 katter. Följ med mej runt om i sverige på mina tävlingar och allt annat som händer mej!

RSS 2.0