:):)

har precis pluggat klart och de e sköönt! ni skulle ha vetat hur gött de kändes när jag lömnade in no provet som ja har pluggat sönder till!!:P
ahh idag så va ja och söta sanni och solade på sportlife i nol:) såå gött<3 blev faktiskt brun:)
sen körde hon hem mej typ och ja red naldo me maade, imon blir de träning me naldo i ponny gruppen oh lilly i stör häst gruppen<3 kommer va såå död efter imon, först ska vi springa eller gå 7 km me skolan och sen träna 2 intensiva pass<3 super kul men såå jobbigt:P<33
har typ ingen ork längre så kommer va dööd, de jobbigt att gå upp kl 6 varje morron och ut till stallet, sen cykla hem och ner till skolan, gympa , rida 2 hästar och plugga, stress eller vad??!! men de e så sjukt kul me 2 pollar så skiter i hur mycke ja får stressa:)
har även fått några som har frågat varför ja rider hahahah så knasig fråga hihihhi, ja rider för att de är kul och att ja vill hoppa:) ja hade nog inte ridit om ja inte får träna och tävla, älskar kännsal när man hoppar och nervositeten när man tävlar<3
hästar är mitt liv liksom men som sagt ja hade inte ridit om ja inte fick tävla och träna, ja tror inte de i allafall, nu har ja ett mål me alla träninga och alla jobbiga, kalla stressiga dagar:) älskar de!!!!<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lowelife

I min blogg kan ni läsa om mej och mitt liv på fritiden och i skolan , med kompisar , djuren och allt annat<3 Jag är en tjej på 15 år. jag har 1 egna hästar, 3 hundar och 2 katter. Följ med mej runt om i sverige på mina tävlingar och allt annat som händer mej!

RSS 2.0