nattis:)

sista klassen gick rätt dåligt, vi rev 2 + fick lägga en volt för han va heelt knäpp! sheet va galen han va..:)
för övrigt så va naldos ägare och kollade på förtsa klassen och de va väldigt kul:) dom e så roliga och snälla;)
 
skulle riit lilly innan idag men va hemma 16.23 på pricken och skulle ta hand om allt lerigt och sånt skit så orkade inte, får göra de imon helt enkelt efgter ja har pluggat:)
ska snart sova så ja orkar me hela veckan och har gått upp rätt tidigt i morse så e döens;) puss<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lowelife

I min blogg kan ni läsa om mej och mitt liv på fritiden och i skolan , med kompisar , djuren och allt annat<3 Jag är en tjej på 15 år. jag har 1 egna hästar, 3 hundar och 2 katter. Följ med mej runt om i sverige på mina tävlingar och allt annat som händer mej!

RSS 2.0