hjärnskakning:(((

sitter i min soffa och lyssnar på musik:)
tävligen idag va lite galen eller hur man ska säga...... vi red fram och de gick ganska bra, han va pigg men de funkade liksom. sen inne på banan så kom vi galoperandes mot första hindret och så hoppar han av typ ett steg förtidigt och eftersom att det är en oxer så klarar han inte av att hoppa 2 m brett och 1m högt pga att han hoppade av typ 1 m innan, så naldo slubblar på bak bommen och går omkull, ja då landar me en duns på mitt huve och rullar undan så att ja inte skulle få hästen över mej och de gjorde galet ont i mitt huvud. men naldo ställde sig upp på en gång och travade iväg till hörnet och ställde sig. han e inte skadad och fick inga sår eller nåt, tror bara att han landade på halsen och tog sej upp direkt på bena,så de kändes skönt!
men jag har fått hjärnskakning så måste vila nu men de vet vi alla att ja inte kommer;) om rinaldo är okej idag och imon och allt e som vanligt så ska ja hoppa lite lågt imon bara så att han inte förlorar allt självförtroende och allt arbete som jag har lagt ner e borta, så lika bra att köra lite lågt på en gång:) och så att inte ja väntar för länge heller, de e lätta att bli rädd efter de... men de blir bra:)<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lowelife

I min blogg kan ni läsa om mej och mitt liv på fritiden och i skolan , med kompisar , djuren och allt annat<3 Jag är en tjej på 15 år. jag har 1 egna hästar, 3 hundar och 2 katter. Följ med mej runt om i sverige på mina tävlingar och allt annat som händer mej!

RSS 2.0