Wohoo:)

Sitter på instagram och käkar frukost:)
Har släppt ut hästarna nu på morronen så gick upp kl 6 men ja tycket typ de e skönt att gå upp tidigt för då kan man sitta och chilla typ 30 min efter the horses och bara blogga och instagramma lite:)) föresten minA instagram heter lowisaridderskar och jeffreycampbells . Har två stycken för skojs skull så dom får ni gärna följa:) så kan jag kanske följa dej tillbaka;)
Provet igår gick nog bra, de kändes väldigt bra iallafall:))
Ja hoppade ju Naldo igår första gången sen förra söndagen o de gick bra:)) först hoppade vi ett litet hinder på 50 bara för att värma och mjuka upp hästarna och sen skulle vi hoppa ett räcke på typ 80 och de två första skutten va stela och man kände att han tvekade mycket men efter de gick de bara bättre och bättre och vi hoppade en bana på 8 hinder på ungefär 90 och de gick lika bra som vanligt:)) så de va skönt👍👍
Idag ville Becca låna Naldo och rida ut ned hennes kompis så ha ska väl dansa dans Matts idag, de e som en tränings sak på Playstation och man får kondis,muskler. + att man förbränner massor av de:))



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lowelife

I min blogg kan ni läsa om mej och mitt liv på fritiden och i skolan , med kompisar , djuren och allt annat<3 Jag är en tjej på 15 år. jag har 1 egna hästar, 3 hundar och 2 katter. Följ med mej runt om i sverige på mina tävlingar och allt annat som händer mej!

RSS 2.0