Sorry!!!!

Förlåt för sämsta bloggningen som kan finnas!!! Har haft fyllt upp med skolan hästarna och sånt;( men ska försöka skärpa mej, men så säger ja ofta ja vet, men nu menar ja de:))
Denna veckan har ja ridit Aroma lite och även Naldo:)
I tisdags va kassi, Hanna är o bakade till discot som vi ska ha på fredag för 1-4or:) vi bakade snoddas, Silviakaka , drömmar och choklad bollar som nu ligger och fryser i frysen:)
Vi har de lite stressigt till discot och de blir tight att hinna;) men vi ska köpa godiset och dricka m.m idag och sen lite till på fredagen innan;)))



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lowelife

I min blogg kan ni läsa om mej och mitt liv på fritiden och i skolan , med kompisar , djuren och allt annat<3 Jag är en tjej på 15 år. jag har 1 egna hästar, 3 hundar och 2 katter. Följ med mej runt om i sverige på mina tävlingar och allt annat som händer mej!

RSS 2.0