Veckans tips:)

veckans tips!!!!
äntligen kommer de:)
veckans tips handlar om vilken ögonskugga man ska användra för att få sina ögon att se större och finare ut:)
läs och njut!<3

Ögonskugga till blåa ögon

Förstora


Blåa ögon framhävs bäst med kontrastfärger i varma toner - såsom orange, rosa, rött och rostfärgat.

ta fram dina ögon lite extra genom att lägga en tunn linje med en svart eyliner uppe på ögonlocket längs ögonframsarna:)




Förstora






ögonskugga till bruna ögon:



har du bruna ögon är det snyggt med skuggor i kalla toner. Blått, kalla lila toner och grönt sitter snyggt på dig!

Har du en skugga i en varm ton som du gillar kan du lägga på en ljust skimrande ögonskugga över, så får skuggan en något kallare effekt.


Ögonskugga till gröna och melerade ögon

Förstora


till gröna och melerade ögon kan du använda nästan vilken färg som helst:) grönt passar nämligen med de flesta nyanserna. Mest effekt får du om du använder dig av en lila ögonskugga, men du passar också bra i blått, rost, gult, rosa.. typ allt<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lowelife

I min blogg kan ni läsa om mej och mitt liv på fritiden och i skolan , med kompisar , djuren och allt annat<3 Jag är en tjej på 15 år. jag har 1 egna hästar, 3 hundar och 2 katter. Följ med mej runt om i sverige på mina tävlingar och allt annat som händer mej!

RSS 2.0