Tävlat:)

Har varit och tävlat idag på Jennylund:)
De har gått lite sådär..

Började me att gå upp kl 6 och ville bara döö!! Hahaha asa trött
Sen fixa dom och åka dit och rida fram melwin startade först i 110cm
De gick väldigt bra eftersom att de e den första tävlingen sen han va skadad men vi kom in fel till kombinationen så rev första in, men annars bra:)
Jessi rev oxå i kombinationen fast i omhoppningen men hade as bra tid förengång skull så om ja inte hade rivit så hade ja kommit tvåa:p fast man kan ju inte säga så men aja.. Bra tid va de iallafall<3
På 115 cm så va de en jätte bra runda , så fiin va hon asså men såklart ska ja riva kombinationen igen:( men i omhoppningen så sur asså:p haha hade bra tid igen så e besviken men debuterade 115 idag så e skit nöjd:)
Imon ska ja förhoppningsvis debutera 120 imon om de går bra i 110 imon:)
Så taggar om till imon så ska hoppa båda imon igen som idag typ att melwin går en Klass och jessie i förhoppningsvis två klasser:)

Såå håll tummarna för mej<3
Puss<3<3
Sööta Tyra:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lowelife

I min blogg kan ni läsa om mej och mitt liv på fritiden och i skolan , med kompisar , djuren och allt annat<3 Jag är en tjej på 15 år. jag har 1 egna hästar, 3 hundar och 2 katter. Följ med mej runt om i sverige på mina tävlingar och allt annat som händer mej!

RSS 2.0