sorry<3

förlåt för att ja inte bloggade i går och att de blev så sent inlägg idag...ska bättra mej<3

iallafall.. igår va ja och hanna i falkenberg med min familj och släckt:) vi solade, åt, BADADE och åt....:)
chill på de:)

idag har ja ridit alla tre pollarna, aroma, melwin och jessi:)
det gick jätte bra.

imon blir de kör rep innan fredag föreställningarna så kollar efter outfits nu.. liteeeee sent XD
hahhaahaha

det kommer bild bevis på att ja och hanna har badat lite senare lovar<3

puss<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lowelife

I min blogg kan ni läsa om mej och mitt liv på fritiden och i skolan , med kompisar , djuren och allt annat<3 Jag är en tjej på 15 år. jag har 1 egna hästar, 3 hundar och 2 katter. Följ med mej runt om i sverige på mina tävlingar och allt annat som händer mej!

RSS 2.0