Heeej

Hej hanni montani här!!
nu sitter jag och lowisa här och äter flygande Jacob;) mums mat!!! Hahah
Lowisa sitter här bredvid mig och är inne i greys anatomy ( programmet ) Hahah ne men snart ska vi tillbaka till skolan och köra den sista föreställningen:( blä alredy over :( men vi har haft grymma uppträdanden och vi har haft så otroligt kul!!
Känslan är obeskrivlig när du står där uppe och bara visar vad du kan ;)
Yay och lowisa och kassi sjunger låten rolling in the deep<3 grymt bra !! Aa sen hade vi för skolan idag också! Shit vad nervös jag va i början ... Men det försvann lite när det väll började.. .:) som tur var!!! Hahaha men nu e det sista för föräldrarna och nu ska vi ta i!!! Långt och väl skrivet inlägg av hanni montani<3

Haha puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lowelife

I min blogg kan ni läsa om mej och mitt liv på fritiden och i skolan , med kompisar , djuren och allt annat<3 Jag är en tjej på 15 år. jag har 1 egna hästar, 3 hundar och 2 katter. Följ med mej runt om i sverige på mina tävlingar och allt annat som händer mej!

RSS 2.0