tjooo:)

idag är ja glad, som vanligt, haha nej men ja känner mej glad typ:)
igår va de e najs kväll, först va ju hanna här hela dan och vi myste typ sen drog vi hem till hanna och chillade typ där i 10 minuter sen kom lukas och jonte och hämtade oss med mopparna och vi åkte hem till luki:)
sen kom även sebbe dit och vi hade de gött<3

känns oxå bra att ha redit ut en del me en vän, de har varit lite kaos mella oss så e glad att de mesta e löst<3
så mitt schema idag e att packa för ska ju till borås imon och sen till jönköping till ett par kompisar och bo där i typ tre dagar och rida en d ponny och ha kul me dom:)
ska dra ner och bada alice nu för hon ska me till borås<3
puss<3
fina jessie<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lowelife

I min blogg kan ni läsa om mej och mitt liv på fritiden och i skolan , med kompisar , djuren och allt annat<3 Jag är en tjej på 15 år. jag har 1 egna hästar, 3 hundar och 2 katter. Följ med mej runt om i sverige på mina tävlingar och allt annat som händer mej!

RSS 2.0