tjoo

sent inlägg idag oxå...
har hänt en del idag..har varit rätt nere.. de e massa skit me vännerna och mitt liv hahaha:P
lite saad..
idag har ja ridit aroma:) kändes bra att få låna henne av gulliga madde, ja har ju inte ridit på en vecka..
sen har ja och min syrra haft kul och kört volleyboll.. vet inte vem som va sämst hhahaha<3

imon skulle ja åkt till daisy och ridit hennes unghästar mm me henne men hon e sjuk:( krya daisy<3
så imon bli de att va me hanna och en stun me sandra<3

puss<3 love yaa<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lowelife

I min blogg kan ni läsa om mej och mitt liv på fritiden och i skolan , med kompisar , djuren och allt annat<3 Jag är en tjej på 15 år. jag har 1 egna hästar, 3 hundar och 2 katter. Följ med mej runt om i sverige på mina tävlingar och allt annat som händer mej!

RSS 2.0