tjenare<3

dax att blogga igen nu då efter några dagars uppehål eftersom att ja har varit borta och inte kunnat blogga;)
 
på midsommar har ja och min famlj hälsat på massa vänner<3 ja och becca chillade tsm me jesper och jonna, vi åttttt typ heela tiden hahaha och sen sov vi i tält tsm:)
dagen efter packde vi ihop och drog:) ja och jeppe bytte hem typ haha men ja åkte me jonna till jönköping och jeppe skulle till LONDON (så fusk haha;) så mamma och dom körde han till flygplasen som va nära oss.
Ja och jonna drog direkt till stallet och hon red sin fina  c ponny donna (som ja har tävlat) och hon rider henne så HIMLA bra hhahaha<3
den kvällen gick vi till ica och köpte godis och kolla film:)
På söndagen åkte vi till stallet och ja skulle prov rida en d ponny:) han heter rinaldo och är en fux:) as fin<3
han har inte blivit riden på 4 veckor så han va sjukt pigg så han bockade en hel del och ja satt kvar, men sen hoppade vi en oxen på typ 1m och precis när vi hade landat så gjorde han två regäla bock språng så på den första sat ja kvar men den ndra flög ja och landade på ryggen, men awesome som man kan vara ibland så lanar man bra ändå och får bara lite ont i ryggen:)
men sen va de bara up igen och efter de bockade han inte mer:) ibland kan de va bra att ramla av,då vet man va man ska tänka på till nästa gång<3
på efter middagen drog vi till jönköping centrunm och färgade håret:) ja gjorde röda och blonda slingor, bild kommer, de blev skit cool<3 love<33
igår då så red ja rinaldo igen ja och jonna red ut tsm:) ibörjan bockade han så fort vi började trava men ja sa till han ordentilgt och då slutade han, i va först och sist i galoppen och han va såå fiin<3 så ja e förälskad nu och hoppas att ´han kan komma hit så ja kan ha han på foder till jessie är bra<333
nu ska ja till hanni och sova där, ska bara fixa i ordning mej<3 pusss<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lowelife

I min blogg kan ni läsa om mej och mitt liv på fritiden och i skolan , med kompisar , djuren och allt annat<3 Jag är en tjej på 15 år. jag har 1 egna hästar, 3 hundar och 2 katter. Följ med mej runt om i sverige på mina tävlingar och allt annat som händer mej!

RSS 2.0