starbucks<3

e typ heeelt dööd nu när energin efter starbucksen e slut och har as ont i huvet hhahahahah<3 braa lowisa bra....:P
imon ska ja provrida lite hästar och sen ska ja och hanna ut och springa som vanligt, fast vi springer inte så mycket vi går mest powerwalk och snackar, man kan ju inte snacka när man springer liksom hahaha<3
bloggar i bilen imon till hästarna och sen påvägen hem<3 imon kan ja vara lite live me bloggen:)
men ska sova snart, ska upp halv 9 imon....... hihihi<3 puss<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lowelife

I min blogg kan ni läsa om mej och mitt liv på fritiden och i skolan , med kompisar , djuren och allt annat<3 Jag är en tjej på 15 år. jag har 1 egna hästar, 3 hundar och 2 katter. Följ med mej runt om i sverige på mina tävlingar och allt annat som händer mej!

RSS 2.0