sommar tips<3

ett sommar tips beställt:)
ett lätt sätt att göra en sommar frisyr som går jätte fort:)

du behöver bara sätta upp håret i en toffs så att de blir en häst svans, sen delar du upp håret. fläta håret som du har delat upp i så många flätor som du vill ha, efter du har gjort en fläta fäster du den i håret med ett hårspänne och sen fortsätter du tills allt löst hår är flätat och de blir som en "bulle" på huvet som ser flätade ut, jätte enkelt! kan inte göra de själv så kan du fråga en kompis att hjälpa dej:)<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lowelife

I min blogg kan ni läsa om mej och mitt liv på fritiden och i skolan , med kompisar , djuren och allt annat<3 Jag är en tjej på 15 år. jag har 1 egna hästar, 3 hundar och 2 katter. Följ med mej runt om i sverige på mina tävlingar och allt annat som händer mej!

RSS 2.0