shu<3

hej förlåt för att bloggningen har sugit har inte orkat och inte hunnit....
men iallafall så är ja här nu och bloggar på:)
min dag igår va lite sådär, vi hoppade grunden i sveland och hon kändes tung och seg så hon rev ett, efter de märkte vi att hon haltade lite granna på höger fram så kände att vi inte skulle starta 120 men hade as gärna velat...:(:)



hoppas bara att hon blir bra fort så vi kan tävla:)
på kvällen red ja ut en sväng på melwin med madde och aroma:) han va jätte pigg o heelt galen typ:P hhahah<3

idag har de varit chill och vi har bara matte prov på fredag så de e najs<3

imon e de ale kampen ska komma dit typ åtta till halv två utan att gör nått... den staffeten ja e me i börjar halv två kommer ha såååå chill<3
hahahahaha sen drar ja hanna sandra till stan och köper skooooor!!<3 förhoppniings ett par jeffrey campbell<3

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lowelife

I min blogg kan ni läsa om mej och mitt liv på fritiden och i skolan , med kompisar , djuren och allt annat<3 Jag är en tjej på 15 år. jag har 1 egna hästar, 3 hundar och 2 katter. Följ med mej runt om i sverige på mina tävlingar och allt annat som händer mej!

RSS 2.0