orkar inte....:(

orkar seriöst inte mer..
jessie e halt och ska stå länge och ja får inte tävla på på typ 100 år med henne och imon åker melwin tbx till sin förra ägare för ja kan inte träna och inte tävla honom. han får typ panik och föröker lägga sej ner, stegra, bockar och travar baklänges så min tränare säger att han e farlig att rida. men ja vill ha kvar min älskling men ja vill träna och tävla honom..
så nu har ja ingen häst att tävla eller rida och de va typ sammasak förra året med melissa. hon blev halt i juni och vi tog bort henne i december. ja tävlade en gång på så hilma länge.... de e ju tävla ja vill de är ju typ därför ja rider..
så nu blir de att leta ny häst som ja kn tävla om tre veckor för då är de på jennylund och ja vill hopa där för min kompis från jönköpong kommer dit och vill såklart tävla samtidigt.
orkar inte haha tväär jobbigt..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lowelife

I min blogg kan ni läsa om mej och mitt liv på fritiden och i skolan , med kompisar , djuren och allt annat<3 Jag är en tjej på 15 år. jag har 1 egna hästar, 3 hundar och 2 katter. Följ med mej runt om i sverige på mina tävlingar och allt annat som händer mej!

RSS 2.0