veckans köp<3

nu kommer bilder på allt ja har köpt under denna veckan när vi va på öland:)
 
 
 
den första outfiten är en tröja från lager 157, den kostade 100 kr, de vita och de rosa ballerina skorna kostade 19 kr, super billigt, så köpte två st av dom haha ha typ som slit och släng skor:P sen är de svarta skorna från sjökvist skor, de kostade 300:)
usa linnet 99kr
usa toppen 149, ha under u ringade tröjor
spets toppen 149 den oxå
klänningen 200kr
den vita tröjan me rosen 129kr den har oxå as cool rygg, döskallar:)
lädershortsen 300kr
australien scarfen 59kr:)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lowelife

I min blogg kan ni läsa om mej och mitt liv på fritiden och i skolan , med kompisar , djuren och allt annat<3 Jag är en tjej på 15 år. jag har 1 egna hästar, 3 hundar och 2 katter. Följ med mej runt om i sverige på mina tävlingar och allt annat som händer mej!

RSS 2.0