morron<3

morron på er<3
ledesen för typ inge inlägg på 122288 år eller nåt, hade inget internet där uppe så gick inte.:(
men nu e ja i gång igen!<3
 
vi har inte gjort så mycke där uppe, varit i stan en dag, sen typ badat och chillat mest:)
igår på vägen hem så provred ja 2 hästar:) den ena va ett 5årigt brunt sto:) hon va väldigt väl utbildad för att bara va 5, hoppade henne typ 120cm och de gick lätt:)
den andra hästen va en hingst  som va 4 år och mörk brun:) så sööt:)
de va första gången ja red en hingst så de va kul:) han va sååå fin<3 gick jätte fint i form och hoppade underbart, ja kunde inte fatta att han bara va 4år<3 hopade typ bara 110cm men han e ju så ung så de blev inte så mycke mer<3
vem vet, de kanske blir en hingst i stallet??<3
 
oxox Lowisa<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lowelife

I min blogg kan ni läsa om mej och mitt liv på fritiden och i skolan , med kompisar , djuren och allt annat<3 Jag är en tjej på 15 år. jag har 1 egna hästar, 3 hundar och 2 katter. Följ med mej runt om i sverige på mina tävlingar och allt annat som händer mej!

RSS 2.0