No school imon då:)

"slipper" skolan imon för ja har feber och världens förkylning pga att mina kompisar har smittat mej (tack så mycket) och att ja sov me öppet fönster inatt när de ca 14 - Hahaha tänk hur kallt de va i morse här då;) de kom typ vit rök när man andades:p
Men idag har ja gjort mitt moppe prov och ja klarade de yippe woop woop:)) va på kurs igår mellan 9-16 såå segt;)
Efter provet prov red jag en rolig häst som va pigg och framåt och inte stark eller tung:) i like it:))
Sen måste ja ju berätta om discot som ca i fredags :) de va så fett najs , massa barn och vi dansade sålde godis och lekte lekar:) vi fick in över 300:- :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lowelife

I min blogg kan ni läsa om mej och mitt liv på fritiden och i skolan , med kompisar , djuren och allt annat<3 Jag är en tjej på 15 år. jag har 1 egna hästar, 3 hundar och 2 katter. Följ med mej runt om i sverige på mina tävlingar och allt annat som händer mej!

RSS 2.0