kul dah<33

nu e man hemma efter en kul dag på liseberg men jesper, jonna och becci<3
i morde regnade de líte men sen blev de sol och de blev lite folk, fats den längast kön va till balder såklart och den va typ 25 min så inte så himla farligt ändå<3
vi har åkt typ allt, ja har åkt atmosfear för första gången i mitt liv och åkte den 2 gånger, så hemskt men ändå skit kul<3
vi åkte typ collerado 4 gånger och ja blev blöt såklart:) hade jätte kul iallafall<3
 
imno åker jonna och jeppe hem igen till jönköping men dom åker hem typ 21 på kvällen så vi ska chilla imon:) kolla på film och greja typ haha typ ta en låååååång sov morron<33
xoxo lowisa:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lowelife

I min blogg kan ni läsa om mej och mitt liv på fritiden och i skolan , med kompisar , djuren och allt annat<3 Jag är en tjej på 15 år. jag har 1 egna hästar, 3 hundar och 2 katter. Följ med mej runt om i sverige på mina tävlingar och allt annat som händer mej!

RSS 2.0