<3

shullelull:)
har precis ridit rinaldo och sheeena va jobbig han va!
han bockade,stegrade och försökte vända heela tiden och när ja sa till honom me piskad gjorde han världens lufthopp.... galningen där;)
 
i går kväll sov ja hos hanna:) vi hade super kul, vi va me luki och sebbi, vi träffade oxå sanni och dellut en stud och ja fick super fina nagelack av sanni och ett beroende läppsyl:) så snällt:)
 
vi la oss typ halv tre eller nått hahaha:) sen på morronen drog vi till mollsjön och badade <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lowelife

I min blogg kan ni läsa om mej och mitt liv på fritiden och i skolan , med kompisar , djuren och allt annat<3 Jag är en tjej på 15 år. jag har 1 egna hästar, 3 hundar och 2 katter. Följ med mej runt om i sverige på mina tävlingar och allt annat som händer mej!

RSS 2.0