snark..

sitter me lilla hunden i knät och e inne på fb:)
har pluggat heeeeela dan, har 3 prov 34 eng ord en labbraport och tyska läxa..... kul..

men seriöst behöver namn förslag till henne, funderar på coco channel, tyra, tingeling eller fiddeli. va tycker ni?

hoppas veckan går skiiiit fort så att de blir träning på torsdag med melwin och sen heeelg!<3<3
lite fusk att träslöjdsgruppen får börja halv tio när vi får börja åtta -_-

 måste plugga vidare nu puss!
alice sitter och stirrar på mej, läskigt...:)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lowelife

I min blogg kan ni läsa om mej och mitt liv på fritiden och i skolan , med kompisar , djuren och allt annat<3 Jag är en tjej på 15 år. jag har 1 egna hästar, 3 hundar och 2 katter. Följ med mej runt om i sverige på mina tävlingar och allt annat som händer mej!

RSS 2.0