ponny tider<3

jag började rida när ja var 4 på ridskola och fick min första egna häst när ja var 6 år. Hon hette stumpan och var 117 cm hög:)

efter ett år köpte vi oliwer. han var svart med vita "strumpor" och en vit bläs. han var sjukt sööt!!!! ja började tävla hoppning på honom men han stannade hela tien så vi köpte en c ponny som hette gismo. han var vit och hade grå man och svans. men han va inte trafik säker och flög ut i vägen när de kom en bil.
så vi köpte minzann.
hon va super söt och riktigt pigg:) då hade även mion syrra en b-ponny som hette surprise och min mamma hade en d ponny som hette lord kamaro. men honom sålde i när mamma inte hade tid för att utbillda en ung ponny:P
när min syster växte ur surprise tävlade ja både minzann och surprise:)

surprise och jag:
 

vi sålde minzann när ja blev för stor för henne och köpte sasha:) hon va en c ponny men hon ville inte hoppa så vi fick sälja henne.
då tog ja över min systers cponny millhouse:) han va en fux och heeelt galen . han fick många damp ryck men han hoppade skit bra:) vi hann bara komma upp till LA innan ja blev förlång:(
men visst e han underbart fin?

ja tävlade surprise de sista året när ja var tolv. ja hade tävlat henne i ca ett och ett halvt år och vi har ca 50 rosetter ihop. då är de 19 som e vinster. hon e så underbra<3
tillslut köpte ja min sista ponny. Melissa. vi han hoppa LA med placeringar innan hon blev halt. då hade ja haft henne i 5 månader.


nu blire bara stor häst!!<3 kuul:)
bild på melwin kommer<3

puss och kram // lowisa:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lowelife

I min blogg kan ni läsa om mej och mitt liv på fritiden och i skolan , med kompisar , djuren och allt annat<3 Jag är en tjej på 15 år. jag har 1 egna hästar, 3 hundar och 2 katter. Följ med mej runt om i sverige på mina tävlingar och allt annat som händer mej!

RSS 2.0