pinsamt läge...:)

haha ja brukar göra pinsamma saker men i tisdags va de nog rekord!:)
Jag och min familj satt i sitt liften och så skulle vi hoppa av. och på den plattan där han hoppar av finns de oftast en trä kant och bakom den fastnade min skida.... 
så ja föll framåt och hamnade under liften så grym som ja ee. men som tur va lossnade min skida tillslut och han som sköter liftarna stannade liften så jag kunde ställa mej upp och han skrattade åt mej.
de värsta va att han va as snygg...
hahhahahahahaha känner mej så grym:)<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lowelife

I min blogg kan ni läsa om mej och mitt liv på fritiden och i skolan , med kompisar , djuren och allt annat<3 Jag är en tjej på 15 år. jag har 1 egna hästar, 3 hundar och 2 katter. Följ med mej runt om i sverige på mina tävlingar och allt annat som händer mej!

RSS 2.0