hellu<3

hej hej<3<3
idag har ja haft en ganska nice skol dah och inte fått så mycket läxor. bara typ 38 engelska ord till fredag, so provpå onsag nästa vecka och no prov nästa onsdag...;)

vi hade kören rep från två till fyra imon blir de till fem:) de e kul men då börjar man bli lite seg efter en låååång skol dag:P
sen har de inte hänt så mycket mer här.. kollat lite skor på nätet och kolla va ja hittade!:
dom e ju as coola ändå! like<3

dom va rätt coola like<3

nån som gillar bananer? ovanliga men hade nog inte valat ha dom haha


absolut like!<3

haha kul idee.....<3


rätt söta ändå. mysiga like<3

va e de för skor???? vem vill ha sånna??

till sist: så fina like<3


like or not? kommentera!<3
puss och kram lowisa:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lowelife

I min blogg kan ni läsa om mej och mitt liv på fritiden och i skolan , med kompisar , djuren och allt annat<3 Jag är en tjej på 15 år. jag har 1 egna hästar, 3 hundar och 2 katter. Följ med mej runt om i sverige på mina tävlingar och allt annat som händer mej!

RSS 2.0