grym dah igår!:)

igår va de en skit kul dag:) har typ aldrig haft en dag utan att ha tråkigt, må dåligt m.m:)
började dagen med att greja i stallet och snacka me bästa maddie<3
sedan in och gå en promenad med underbara sanni:) både hennes hund och mina va med och dom blev väl kompisar:P
tillbaka hemma och dax att åka med hästarna till ale jennylunds ridklubb och trimma dom i padocken:)
suuuupeeeeerrrr kuuuuul va de!!!<3
har inte ridit melwin på länge så de va extra kul, men jessie hade damp som vanlig fast de var fortfarande sketa kul!<3

puss och kram // Lowisa



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lowelife

I min blogg kan ni läsa om mej och mitt liv på fritiden och i skolan , med kompisar , djuren och allt annat<3 Jag är en tjej på 15 år. jag har 1 egna hästar, 3 hundar och 2 katter. Följ med mej runt om i sverige på mina tävlingar och allt annat som händer mej!

RSS 2.0