go da:)

förlåt att ja bloggar så sent, har inte hunnit idah:(
i morse väckte alice mej med att slicka sönder mitt ansikte.....gött:)
bara att dra ut till stallet, mocka m.m och rid ut meliwin för första gången på 2 månader eftersom att han har varit skadad.
sjuukt pigg va han asså. han galopperade och hoppade på stället och kunde inte trava. så kul:)
sedan dra in och duscha och gå en promenad me alice och nellie. efter de en sminkning och platta hår:)
de jobbigaste va bara att efter att ja och min syrra hade skyndat oss järnet så kom inte bussen så vi fick vänta en halvtimma på den.
tillslut kom vi till gbg där vi träffade några roliga kompisar:)
lyckad dah!<3

puss och kram // lowisa:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lowelife

I min blogg kan ni läsa om mej och mitt liv på fritiden och i skolan , med kompisar , djuren och allt annat<3 Jag är en tjej på 15 år. jag har 1 egna hästar, 3 hundar och 2 katter. Följ med mej runt om i sverige på mina tävlingar och allt annat som händer mej!

RSS 2.0